Home • Klantenservice & Klachten
Klantenservice & Klachten
Onze klantenservice is bereikbaar via de kanalen die vermeld staan op onze contactpagina. We doen ons uiterste best uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
De klantenservice is bereikbaar binnen kantooruren. Daarbuiten en in het weekend kan een reactie iets langer op zich laten wachten.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@chicats.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Voor algemene vragen kunt u contact opnemen via info@chicats.nl.
Indien u een vraag heeft over uw bestelling dan kunt u dat doen onder vermelding van het ordernummer.
Contactgegevens
Bergweg 11
6883HZ Velp
Nederland
KVK 88000370
BTW-nummer: NL004521959B53
T: +31(0) 643668410
E: info@chicats.nl